4. radionica projekta Creative Classroom

 

4. radionica projekta Creative Classroom

4. radionica projekta Creative Classroom

Četvrta i posljednja radionica Erasmus+ projekta Creative Classroom održana je 21. i 22. ožujka 2016. godine u BCS Koolitus, Tallinn, Estonija. Teme radionice bile su procjenjivanje znanja i analitike učenja. Radionici je prisustvovalo dvadesetak nastavnika iz osnovnih i srednjih škola u Estoniji, a predavači su bili eksperti sa Sveučilišta u Ljubljani, Sveučilišta u Rijeci i Sveučilišta u Tallinu u suradnji s BCS Koolitus.

Prvoga dana radionice predstavljeni su softverski alati i web servisi za podršku evaluaciji učenja kod kreiranja portfolia i refleksivnog učenja te podršku grupnim aktivnostima u procesu učenja. Jože Rugelj i Alenka Žerovnik sa Sveučilišta u Ljubljani upoznali su polaznike i s ICT alatima za pružanje povratnih informacija o učenju te za procjenu znanja poput Kahoot, Plickers, english.1ka.si, goformative.com, quizizz.Com.

Drugi dio radionice vodili su Božidar Kovačić i Vanja Slavuj s Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci te su nastavnicima prezentirali mogućnosti alata za analitike učenja. Polaznici su i isprobali alate Plotly, Google Fusion Tables, DataHero analizirajući i vizualizirajući podatke o učenju kao što su rezultati testova i ocjene učenika.

Na kraju radionice nastavnici su raspravljali o svojim iskustvima s korištenim alatima te njihovim planovima da ih uključe u scenarije učenja koje pripremaju u alatu LePlanner.

ErasmusLogo

3. radionica projekta Creative Classroom

Creative Classroom W3

Creative Classroom Workshop 3

14. i 15. siječnja 2016. godine u prostorijama tvrtke BCS Koolitus u Tallinnu, Estonija održana je 3. radionica Erasmus+ projekta Creative Classroom za nastavnike škola u Estoniji. Teme su bile problemsko učenje (Problem Based Learning) i učenje istraživanjem (Inquiry Based Learning – IBL).

Drugi dan ovog događanja članice ELARS projektnog tima prof. Nataša Hoić-Božić i asistentica Ivona Franković održale su radionicu o učenju istraživanjem – IBL. Osim s osnovnim značajkama IBL-a, polaznici su se upoznali i s pojmom e-aktivnosti te Web 2.0 alatima Wikispaces, MindMeister i Diigo. Za primjer IBL e-aktivnosti, nastavnici su u grupama sudjelovali u webquest-u „Learning about Croatia“.

Sljedeća radionica na kojoj kao predavači sudjeluju stručnjaci s Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci održat će se u ožujku 2016. godine o temama procjenjivanje znanja i analitike učenja.

ErasmusLogo

Nagrada za najbolji rad na e-Learning ’15

e-Learning’15

e-Learning’15

I na ovogodišnjoj konferenciji International conference on e-Learning (e-Learning’15) rad “Improving a Blended Learning Model for the Multimedia Systems e-course” autora Nataše Hoić-Božić, Martine Holenko Dlab i Jasminke Mezak osvojio je nagradu kao najbolji rad u sekciji Blended learning.
Rad je prezentirala Nataša Hoić-Božić, a konferencija je održana od 11-12.09.2015. na University of Applied Sciences, Berlin, Germany u organizaciji FETCH projekta.

Održana 2. radionica projekta Creative Classroom

Logo24. i 25. kolovoza 2015. u Tallinu, Estonija održana je 2. radionica za nastavnike estonskih škola u okviru projekta Creative Classroom. Teme ove radionice bile su učenje pomoću didaktičkih igara (Game Based Learning) i projektno učenje (Project Based Learning).

Prof. Jože Rugelj sa Sveučilišta u Ljubljani upoznao je nastavnike s prednostima i načinima korištenja didaktičkih igri u nastavi. Nastavnici su razvili scenarije za vlastite igre koje će razvijati u suradnji sa studentima informatike iz Ljubljane. O projektnom učenju govorio je prof. Mart Laampere s Tallinn University. U okviru radionice nastavnici su razvijali scenarije učenja pomoću LePlanner softvera, a svi materijali za radionicu pripremljeni su u Digididaktika Eliademy tečaju.

Sljedeća radionica na kojoj kao predavači sudjeluju stručnjaci s Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci  održat će se u siječnju 2016. godine o temama problemsko učenje (Problem Based Learning) i učenje istraživanjem (Inquiry Based Learning).

Erasmus

15th Workshop on Software Engineering Education and Reverse Engineering

Na 15th Workshop-u “Software Engineering Education and Reverse Engineering” Nataša Hoić-Božić je prezentirala rezultate projekta izlaganjem pod nazivom “Using Recommender System and Web 2.0 tools for Blended Learning”.
Radionica se održavala u Bohinjskoj Bistrici, Slovenija od 23-30. kolovoza 2015. u organizaciji projekta “Software Engineering – Computer Science Education and Research Cooperation” , Stability Pact for South Eastern Europe – DAAD (German Academic Exchange Service).

Objava rezultata istraživanja u časopisu IEEE Transaction on Education

TE_IEEEZnanstveni rad pod nazivom “Recommender System and Web 2.0 Tools to Enhance Blended Learning Model” u kojem se prezentiraju rezultati istraživanja projekta prihvaćen je za objavljivanje u časopisu IEEE Transactions on Education, IF(2013)=1,22. Autori rada su Nataša Hoić-Božić, Martina Holenko Dlab i Vedran Mornar.

Pristup radu moguć je na stranicama IEEE Explore te na ELARS portalu pod Članci.