3. radionica projekta Creative Classroom

Creative Classroom W3

Creative Classroom Workshop 3

14. i 15. siječnja 2016. godine u prostorijama tvrtke BCS Koolitus u Tallinnu, Estonija održana je 3. radionica Erasmus+ projekta Creative Classroom za nastavnike škola u Estoniji. Teme su bile problemsko učenje (Problem Based Learning) i učenje istraživanjem (Inquiry Based Learning – IBL).

Drugi dan ovog događanja članice ELARS projektnog tima prof. Nataša Hoić-Božić i asistentica Ivona Franković održale su radionicu o učenju istraživanjem – IBL. Osim s osnovnim značajkama IBL-a, polaznici su se upoznali i s pojmom e-aktivnosti te Web 2.0 alatima Wikispaces, MindMeister i Diigo. Za primjer IBL e-aktivnosti, nastavnici su u grupama sudjelovali u webquest-u „Learning about Croatia“.

Sljedeća radionica na kojoj kao predavači sudjeluju stručnjaci s Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci održat će se u ožujku 2016. godine o temama procjenjivanje znanja i analitike učenja.

ErasmusLogo

Nagrada za najbolji rad na e-Learning ’15

e-Learning’15

e-Learning’15

I na ovogodišnjoj konferenciji International conference on e-Learning (e-Learning’15) rad “Improving a Blended Learning Model for the Multimedia Systems e-course” autora Nataše Hoić-Božić, Martine Holenko Dlab i Jasminke Mezak osvojio je nagradu kao najbolji rad u sekciji Blended learning.
Rad je prezentirala Nataša Hoić-Božić, a konferencija je održana od 11-12.09.2015. na University of Applied Sciences, Berlin, Germany u organizaciji FETCH projekta.

Održana 2. radionica projekta Creative Classroom

Logo24. i 25. kolovoza 2015. u Tallinu, Estonija održana je 2. radionica za nastavnike estonskih škola u okviru projekta Creative Classroom. Teme ove radionice bile su učenje pomoću didaktičkih igara (Game Based Learning) i projektno učenje (Project Based Learning).

Prof. Jože Rugelj sa Sveučilišta u Ljubljani upoznao je nastavnike s prednostima i načinima korištenja didaktičkih igri u nastavi. Nastavnici su razvili scenarije za vlastite igre koje će razvijati u suradnji sa studentima informatike iz Ljubljane. O projektnom učenju govorio je prof. Mart Laampere s Tallinn University. U okviru radionice nastavnici su razvijali scenarije učenja pomoću LePlanner softvera, a svi materijali za radionicu pripremljeni su u Digididaktika Eliademy tečaju.

Sljedeća radionica na kojoj kao predavači sudjeluju stručnjaci s Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci  održat će se u siječnju 2016. godine o temama problemsko učenje (Problem Based Learning) i učenje istraživanjem (Inquiry Based Learning).

Erasmus

15th Workshop on Software Engineering Education and Reverse Engineering

Na 15th Workshop-u “Software Engineering Education and Reverse Engineering” Nataša Hoić-Božić je prezentirala rezultate projekta izlaganjem pod nazivom “Using Recommender System and Web 2.0 tools for Blended Learning”.
Radionica se održavala u Bohinjskoj Bistrici, Slovenija od 23-30. kolovoza 2015. u organizaciji projekta “Software Engineering – Computer Science Education and Research Cooperation” , Stability Pact for South Eastern Europe – DAAD (German Academic Exchange Service).

Objava rezultata istraživanja u časopisu IEEE Transaction on Education

TE_IEEEZnanstveni rad pod nazivom “Recommender System and Web 2.0 Tools to Enhance Blended Learning Model” u kojem se prezentiraju rezultati istraživanja projekta prihvaćen je za objavljivanje u časopisu IEEE Transactions on Education, IF(2013)=1,22. Autori rada su Nataša Hoić-Božić, Martina Holenko Dlab i Vedran Mornar.

Pristup radu moguć je na stranicama IEEE Explore te na ELARS portalu pod Članci.

Održana 1. radionica projekta Creative Classroom

LogoU okviru projekta Creative Classroom, na kojem sudjeluju članovi projektnog tima, provodi se obuka estonskih učitelja u vidu radionica. Tijekom travnja je održana 1. radionica čije su glavne teme bile inovativni scenariji i obrnuta učionica (eng. flipped classroom).

Tijekom dva dana učiteljima su predstavljeni teorijski sadržaji i primjeri vezani za glavne teme radionice. Također, učitelji su započeli samostalno razvijati nastavne vodiče s prikazom lekcije iz vlastitog predmeta, primjenjujući znanja stečena na radionici. Učiteljima će u razvoju vodiča pomagati mentori, a dodatnu evaluaciju izvršit će eksperti. Nakon toga, kreirani vodiči će se prevesti na engleski jezik kako bi bili dostupni učiteljima diljem Europe.

workshops

Sljedeća radionica na temu projektnog učenja i učenja pomoću igara održat će se krajem kolovoza 2015. godine.

O projektu Creative Classroom možete pročitati i u članku objavljenom u digitalnom časopisu Pogled kroz prozor.